Апеляційний суд США ухвалив, що доменні імена, що представляють собою загальновживані слова, можуть бути товарними знаками.

Відповідно до рішення суду, загальновживане слово, поєднане з розширенням домену (наприклад .COM), не є загальновживаним і може, в певних умовах, використовуватися в якості торгової марки.

Ініціатором розгляду став сайт бронювання готелів Booking.com, який вирішив зареєструвати "Booking.com" у якості товарного знака, незважаючи на заперечення Управління по патентах і товарних знаків США (USPTO).

У 2012 році USPTO відхилило заявку компанії на отримання товарного знаку, оскільки вважало "Booking.com" загальним поняттям. Booking.com оскаржила в суді цю норму USPTO, і в 2017 році суддя окружного суду прийняв рішення на користь компанії. USPTO подала апеляцію, але програла її.

Ключовим доказом стало дослідження, проведене Booking.com, результати якого показали, що майже три чверті споживачів розуміють "Booking.com" як назву бренду, а не як загальний термін для опису сайтів бронювання готелів.

TheDomains.com