Новий загальний домен верхнього рівня .FOOD, який поповнив доменний простір минулої п'ятниці, залишиться закритим, і ніхто, окрім реєстру, не зможе реєструвати в ньому доменні імена.

Запуск нового домену, на думку оглядачів, є однією з "невдач програми нових доменів". Справа в тому, що компанія Lifestyle Domain Holdings, яка отримала права на домен .FOOD і є його реєстром, делегувала його в якості домену-бренду. Це передбачає його закрите використання виключно в інтересах реєстру. У той же час, слово "food" (їжа) відноситься до загальновживаних слів і потрапляє під заборону ICANN на використання так званих closed generics доменів.

Проте, домен був делегований в якості домену-бренду, оскільки власникові реєстру - медіакомпанії Scripps Networks - належить канал Food Network TV і сайт Food.com, а також зареєстрована торгова марка "food". Вона, щоправда, поширюється лише на використання слова в назві телешоу, однак, власники ресторанів та іншого бізнесу, пов'язаного з їжею, не зможуть зареєструвати в домені відповідне ім'я.