Компанія Google змінює алгоритми індексації веб-сайтів її пошуковим сервісом. Тепер пошукова система буде сканувати в першу чергу мобільні версії веб-сайтів, тоді як зараз пріоритет віддається версіями для настільних комп'ютерів.

Нова модель індексування (Mobile-first indexing) не вплине на ранжування пошуку (за умови, що всі версії сайту мають однакове наповнення контентом). Це вплине тільки на індексування самого контенту. Однак, сайти з підтримкою мобільних пристроїв будуть мати перевагу в ранжуванні при пошуку на мобільних пристроях.

Цей алгоритм буде застосовуватися до сайтів, які використовують чуйний (responsive) або динамічний веб-дизайн. Сайти без мобільної версії будуть індексуватися як і раніше.

Група жінок, які брали участь в заходах ICANN, поскаржилася на неналежну поведінку чоловіків - учасників заходів. Жінки розповіли про такі випадки в листі, направленому керівництву корпорації.

Одна з авторів листа повідомила, що один з учасників зустрічей ICANN намагався увірватися в її готельний номер. Причому робив це настільки наполегливо, що довелося барикадувати двері зсередини. У двох ситуаціях чоловіки на вечірках засипали незнайомих жінок двозначними компліментами, а потім ще й "дали волю рукам". Одна жінка поскаржилася на те, що чоловік не давав їй піти з вечірки, вставши в дверях та відмовляючись її пропустити. Нарешті, ще одна учасниця зустрічей ICANN розповіла, що під час денної перерви на каву в ході одного із засідань до неї підійшов незнайомий чоловік і, відпустивши комплімент, поцікавився, чи заміжня вона.

Автори листа не розкривають ні своїх імен, ні імен чоловіків, але дають зрозуміти, що можуть зробити це при необхідності. Вони також відзначають, що хочуть привернути увагу не до конкретних людей, а до самої проблеми. Ресурс Domain Incite, який повідомив цю новину, нагадує, що в корпорації ICANN є посада омбудсмена, в обов'язки якого входить розгляд подібних скарг. Однак аж до кінця минулого року таких скарг зафіксовано не було. Втім, автори листа пояснюють це тим, що пост омбудсмена займає чоловік - Херб Уей (Herb Weye), тоді як жінкам далеко не завжди буває просто розповісти чоловікові про випадки домагань, які мали місце. Жінки, що підписали лист, також наполягають на тому, щоб учасники заходів ICANN в обов'язковому порядку знайомилися з політикою щодо сексуальних домагань і своїм підписом засвідчували, що усвідомили це і несуть відповідальність у разі неналежної поведінки.

Описані ситуації є порушенням не тільки етичних норм, а й чинної політики ICANN щодо сексуальних домагань, яка була прийнята ще рік тому.

Невелика канадська авіакомпанія Flair Airlines Ltd. подала в суд штату Іллінойс позов проти своїх колишніх партнерів, вимагаючи від них повернути їй права на два домени та компенсувати збитки.

Роботу сервісу підтримки клієнтів і вебсайту авіакомпанії забезпечували два підрядники, які зареєстрували доменні імена FlairAirlines.com і FlairAirlines.ca. Після того, як співпраця між компанією і підрядниками припинилася в Flair Airlines Ltd. виявили, що домени належать зовсім не їм, а колишнім підрядникам. Компанії терміново довелося перевести онлайн-операції на новий домен FlairAir.ca, що спричинило додаткові витрати. У перший же день після переходу обсяг онлайн-продажів авіаквитків впав з $64 тис. до $29 тис. Окрім цього компанії також доводиться витрачати кошти на рекламу в Google Adwords, щоб направити клієнтів на актуальний сайт.

Ситуація є найбільш наочним прикладом того, чому будь-яка компанія ніколи і ні за яких обставин не повинна довіряти реєстрацію своїх доменних імен третім сторонам або здійснювати реєстрацію від імені своїх співробітників.