Щорічна міжнародна конференція доменного ринку UADOM, яка традиційно збирає в Києві понад дві сотні інтернет-фахівців, пройде 1-2 грудня за підтримки міжнародної корпорації ICANN (Інтернет-корпорації з присвоєння імен і номерів) в форматі східноєвропейського форуму DNS (Eastern European Domain Name System Forum - EE DNS forum). Учасників конференції очікують цікаві доповіді та презентації фахівців корпорації та провідних світових експертів, про яких Ви можете дізнатися на сайті конференції.

Софтверна компанія Oracle уклала угоду з купівлі постачальника послуг DNS DYN і має намір інтегрувати послуги DYN в свою платформу хмарних обчислень. Передбачається, що це ніяк не відіб'ється на вже існуючих клієнтах DYN.

Компанія DYN забезпечує послуги розподіленого DNS-сервісу в основному на корпоративному ринку, де число її клієнтів перевищує 3,5 тис., включаючи ряд найбільших реєстрів доменів верхнього рівня, у тому числі Uniregistry.

Кілька тижнів тому DYN стала об'єктом найбільшої DDoS-атаки, в результаті якої ряд сервісів, включаючи Twitter і Netflix, були недоступними для мільйонів північноамериканських інтернет-користувачів. Можливо, придбання DYN більшою компанією трохи заспокоїть її клієнтів, які постраждали від останньої атаки, вважають оглядачі.

Новий загальний домен верхнього рівня .FOOD, який поповнив доменний простір минулої п'ятниці, залишиться закритим, і ніхто, окрім реєстру, не зможе реєструвати в ньому доменні імена.

Запуск нового домену, на думку оглядачів, є однією з "невдач програми нових доменів". Справа в тому, що компанія Lifestyle Domain Holdings, яка отримала права на домен .FOOD і є його реєстром, делегувала його в якості домену-бренду. Це передбачає його закрите використання виключно в інтересах реєстру. У той же час, слово "food" (їжа) відноситься до загальновживаних слів і потрапляє під заборону ICANN на використання так званих closed generics доменів.

Проте, домен був делегований в якості домену-бренду, оскільки власникові реєстру - медіакомпанії Scripps Networks - належить канал Food Network TV і сайт Food.com, а також зареєстрована торгова марка "food". Вона, щоправда, поширюється лише на використання слова в назві телешоу, однак, власники ресторанів та іншого бізнесу, пов'язаного з їжею, не зможуть зареєструвати в домені відповідне ім'я.