Апеляційний суд США ухвалив, що доменні імена, що представляють собою загальновживані слова, можуть бути товарними знаками.

Відповідно до рішення суду, загальновживане слово, поєднане з розширенням домену (наприклад .COM), не є загальновживаним і може, в певних умовах, використовуватися в якості торгової марки.

Ініціатором розгляду став сайт бронювання готелів Booking.com, який вирішив зареєструвати "Booking.com" у якості товарного знака, незважаючи на заперечення Управління по патентах і товарних знаків США (USPTO).

У 2012 році USPTO відхилило заявку компанії на отримання товарного знаку, оскільки вважало "Booking.com" загальним поняттям. Booking.com оскаржила в суді цю норму USPTO, і в 2017 році суддя окружного суду прийняв рішення на користь компанії. USPTO подала апеляцію, але програла її.

Ключовим доказом стало дослідження, проведене Booking.com, результати якого показали, що майже три чверті споживачів розуміють "Booking.com" як назву бренду, а не як загальний термін для опису сайтів бронювання готелів.

TheDomains.com

За підсумками першого кварталу загальна кількість доменних імен у світі зиросла на 1% до приблизно 333,8 млн, повідомляє Verisign в квартальному звіті. У порівнянні з останнім кварталом 2017 року обсяг ринку виріс приблизно на 0,4%.

Обсяг сегмента географічних доменів за підсумками кварталу склав приблизно 146,3 млн імен. Зростання до аналогічного періоду 2017 року склало 2,2%, а до попереднього кварталу - 0,1%.

У доменах .COM і .NET за підсумками кварталу налічувалося близько 148,3 млн реєстрацій (зростання відповідно 3,2% і 1,3%), у тому числі, в .COM 133,9 млн реєстрацій (128,4 млн роком раніше) і 14,4 млн (15,2 млн) в домені .NET.

Загальна кількість нових загальних доменів верхнього рівня на кінець кварталу становила приблизно 20,2 млн імен, що на 20,7% менше, ніж в першому кварталі 2017 року.

Федеральний суд Австралії зобов'язав дві компанії виплатити штраф у розмірі 1,95 млн австралійських доларів ($1,46 млн) за спробу втягнути австралійські компанії до шахрайської схеми продовження реєстрації доменних імен.

Domain Corp Pty Ltd і Domain Name Agency Pty Ltd в 2015-2017 роках відправили підприємствам близько 300 тис. повідомлень, які виглядали як рахунок-фактура для оплати продовження реєстрації існуючого доменного імені. Однак, насправді ці повідомлення стосувалися реєстрації нового доменного імені за ціною від $186 до $206.

Суд постановив, що доменні компанії цими повідомленнями ввели в оману своїх клієнтів, які заплатили недобросовісним реєстраторам близько 2,3 млн австралійських доларів.

Австралійська комісія з конкуренції і споживчих питань, що подала позов на реєстраторів, звернула увагу бізнесу та споживачів на те, що, отримуючи повідомлення про продовження доменного імені, вони повинні перевірити, що воно стосується конкретного імені, яке належить їм.

Суд також зобов'язав обидві компанії протягом наступних трьох років включати в подібні повідомлення текст: "Це повідомлення не стосується реєстрації вашого поточного доменного імені. Це не рахунок. Ви не зобов'язані його сплачувати".